čtvrtek 25. září 2014

Mé kosmetické úlovky - září

Jak jistě víte, září je každoročně plné slev a akcí. Takže těch věcí u mě přibylo opravdu hodně, oproti tomu ty nadcházející měsíce až do Vánoc budou v tomto ohledu velmi chudé, musím začít šetřit, znáte to, navíc budu nakupovat zejména dárky a to zde nemůžu zveřejnit :).

Vynechám všechny "zbytečnosti" a zveřejním tu jen věci týkající se kosmetiky a v následujícím článku věci týkající se módy a doplňků.

Na kosmetiku bylo pro mě září velmi bohaté. Zejména kvůli dnům Marianne, které každoročně nabízí slevu snad ve všech parfumeriích. Ne vše jsem si ale nechávala a mnoho věcí putovalo do narozeninových a svátkových balíčků pro mé kamarádky. Takže vám zde zmíním pouze věci, co mi zůstaly.



Ze Sephory mi toho asi přibylo nejvíc. Jedním z kousků je odličovacím gel, který mám už podruhé, protože jsem s ním velmi spokojená. Já obecně čistící a odličovací gely nemám vůbec ráda, ale tento je perfektní. Balení vydrží velmi dlouho, navíc má praktickou pumpičku. Gel je poměrně tekutý, lehký, snadno se roztírá a odličuje opravdu skvěle. Obecně vzato odličovače od Sephory jsou špičkové, kromě tohoto jsem vyzkoušela i ten dvousložkový na odlíčení voděodolného makeupu a je také dobrý, takže doporučuju kterýkoliv z nich vyzkoušet.


Bronzer mám v nejsvětlejším odstínu, má klasické pudrové balení i velikost. Příjemně voní. Balení je se zrcátkem. Tento bronzer jsem zvolila hlavně proto, že je bez třpytek! Je vhodný i pro úplné bledule. Dá se s ním velmi snadno konturovat, na pleti vypadá přirozeně.


Nakonec jsem zakoupila i lesk na rty. Popravdě jsem doteď v šuplíčku žádný lesk na rty neměla, protože jsem spíš rtěnková. Tyto lesky mají momentálně ve výprodeji, tak jsem si řekla, že ho zkusím.

Sephora Gloss sérum - 05
Štětce značky Hakuro. Na ty jsem se velmi těšila a jsem z nich nadšená. Na ně určitě napíšu delší recenzi v samostatném článku, protože si to zaslouží, takže zatím jen pár fotek.


Hakuro H79 a H70
Hakuro H51
K narozeninám jsem také od kamarádky dostala tuto pleťovou masku. Od Avonu jsem již dřív měla jednu slupovací pleťovou masku, byla dobrá, ale hodně vysušovala. Tato je klasická smývací. Je gelová lehce zabarvená do fialova. Je hydratační, takže nevysušuje. Na obličeji lehce hřeje během schnutí. Snadno se smývá, takže já jsem spokojená :).



Vzhledem k tomu, že podstatnou složku pochopitelně hrají laky na nehty, seskupím je dohromady bez ohledu na značku a místo nákupu. Některé z nich jsem také dostala k narozeninám.


Ano, ano, převládají odstíny zelené a to hned z několika důvodů. za 1) zelených laků jsem doposud měla jen málo, za 2) tlumená zelená a tmavě zelená je skvělá podzimní barvička, takže se teď bude hodit, tudíž pokud nějaký takový nemáte, určitě pořiďte a za 3) k mému barevnému typu jdou tyto barvy nejlépe.

zelené odstíny pro porovnání
Dva vrchní efektové laky oba od Essence. Bílý praskací a modrozelený s "benzínovým" efektem, který hází zelené a modré odlesky dle úhlu pohledu. Na fotografii to nevypadá, ale je průsvitný, takže ideální k ozvláštnění barevných laků.

Essence - Crack me white, Don't care I love it
Barevné laky:

Colorama - 652, 120
Sephora - Curacao, Game over
Collistar - Geranio priosa 552, Four Seasons - 89
Krásný den, Vaše J.

Žádné komentáře:

Okomentovat

Prosím nevkládejte odkazy na vaše blogy, soutěže atd., tyto komentáře budou bez varování smazány. Díky za pochopení.