pondělí 22. září 2014

Poprvé

Vítám Vás poprvé na svém blogu. 

S myšlenkou vytvořit svůj vlastní blog si pohrávám již delší dobu a mnoho mých známých se mě i ptalo, zda mám svůj blog a podporují mě v jeho založení, jelikož za mnou často chodí pro rady a tipy. Tak jsem se rozhodla, že právě teď je na to ten správný čas a doufám, že se Vám (známým i neznámým) mé články budou líbit.

Asi se teď ptáte, o čem, že chci jako psát? No, kdybyste mě znali, neptali byste se :). Laky na nehty, nehtový design, třpytky, nálepky, razítka, pásky, voda, houbičky a mnoho dalších způsobů zdobení nehtů. Kreativitě se meze nekladou a já vážně miluju barvy. Dále samozřejmě nákupy, móda, kosmetika. Jsem prostě ženská a miluju nakupování :).


Pokud jste můj první článek dočetli až do této fáze a neusnuli jste, je to pro mě taková malá výhra na dlouhé cestě a velkou výhrou pro mě bude, pokud si přečtete i některý z dalších článků.

Krásný den, Vaše J.

2 komentáře:

  1. Moc hezký blog, držím pěsti - snad si získáš spoustu čtenářů :-)

    OdpovědětVymazat
  2. jéé super, že tu máme další nehtový blog :))

    OdpovědětVymazat

Prosím nevkládejte odkazy na vaše blogy, soutěže atd., tyto komentáře budou bez varování smazány. Díky za pochopení.