sobota 12. září 2015

Dny Marianne - davové šílenství propuklo

Milí fanoušci zběsilého nakupování! Pokud už to máte za sebou, stejně jako já, tak si už můžete odpočinout, pokud vás ta hrůza ještě čeká, upřímně vás lituju :-D. Aneb - jak jsem nakupovala já...




Vyrazila jsem na Černý Most a poté i do Fénixe (ale tam jen kvůli CCC)... V pátek v 9:30 bylo parkoviště už dost nacpané...


Tradiční fronta napříč obchoďákem na vstup do prodejny Pandora... Já jsem jen ráda, že tato mánie mě nikdy nějak nezasáhla a nemusela jsem se zařadit na konec :))



Nejvíc času jsem strávila v Sephoře... Nakupovala jsem tam dárky pro kamarádku k 50 narozeninám, tak to bylo potřeba pořádně promyslet něco pořádného :)). Zadařilo se a odcházela jsem s plnou taštičkou... Kromě slevy zde ke každému nákupu dávají jako dárek miniaturu řasenky a čokoládičku Milku :)


Zaběhla jsem i do Douglase,kde jsem nakonec pořídila jen čistící ubrousky.

V mém oblíbeném Orsay jsem měla předem vybrané nějaké kalhoty a svetříky a upřímně řečeno vážně lituju, že jsem nevyužila akci 20% minulý týden nebo slevu 120Kč k narozeninám... Čekala jsem na dny Marianne a vše co jsem měla vybrané bylo vyprodané :(, takže tam jsem nakonec nezakoupila vůbec nic...

Kde jsem ale hadříky pořídila bylo H&M, kde jsem byla tentokrát velmi mile překvapena, spousta pěkných věcí, které i za normální cenu byly výborné a po slevě jsem byla v sedmém nebi :D. Jen ta fronta k pokladnám byla dost únavná... Ale svetr, pletené šaty a basic tričko jsou moje :)


Slevové kuponky nabízí i nějakou tu ňamku do bříška. Já využila akci Fruitissima a dala si koktejl Slim & Fit, který, pokud si dobře pamatuju, obsahuje pomeranč, jablko a ananas a je opravdu výborný, skvěle osvěží... A potom šup na další nákupy :)


Zastavit jsem se samozřejmě musela i v Manufaktuře. Tam jsem opět kupovala dárečky... Nakonec jsem zašla ještě do několika dalších obchodů a do lékárny. Poté následoval přejezd do Fénixe, kde byla situace mnohem klidnější (asi proto, že tam nejsou skoro žádné dobré obchody :D. Vlítla jsem do CCC a tam zase pár kousků ulovila, nicméně sortiment je jako obvykle dost přebraný a pokud máte velikost 39/40, tak je to téměř bez šance...

No a jak vypadaly nákupy ve výsledku? :D Pár tašek by se mi do kufru auta ještě vešlo, ale vzhledem k tomu, že jsou tam pouzé mé nákupy, tak i tak to stálo za to :))


Vzhledem k tomu,že jsem pořizovala i mnoho dárků,nebudu sem nákupy dávat :-) :-) ale něco určitě uvidíte v úlovcích...

Krásný den, Vaše J.

Žádné komentáře:

Okomentovat

Prosím nevkládejte odkazy na vaše blogy, soutěže atd., tyto komentáře budou bez varování smazány. Díky za pochopení.