pondělí 21. září 2015

S motýlama - nail art tutorial

Zdravím,
dnes tu mám takový nenápadný, nevýrazný nail art s použitím dvou různých technik zdobení.




Tento nail art jsem si dělala do divadla. Je nenápadný a elegantní. Použila jsem tři klasické laky a černý razítkovací.

Jako základ jsem použila lak Miss Sporty. Je to přesně ten odstín, který byl poslední dobou velmi oblíbený - teplý šedý odstín, vzhledem k tomu, že jsem k němu do kombinace použila další nafialovělý lak, působí ve výsledku trochu nafialověle, ale věřte, že fialový není :D


Nyní přichází na řadu klasická houbičková metoda. Už jsem to zmiňovala v jiném nail artu. Já používám rozstříhanou obyčejnou houbičku na nádobí, přijde mi k tomuhle účelu nejlepší. Na houbičku se pod sebe natřou tři barvy - vespod je šedá, která je zároveň na celém nehtu, nad ní nafialovělá třpytivá od Catrice a úplně nahoře bílá třpytivá od Sally Hansen (konkrétní názvy odstínů najdete jako tradičně úplně vespod článku).


Houbičkou se laky naťupkají na nehet s tím, že bílá je u špiček nehtů. Pokud je to nutné, ještě jednou zopakujeme, aby barvy byly výraznější, já jsem nanášela na nehet jen jednou...


Tak a teď razítkování. Já si vybrala motiv motýla a černý razítkovací lak. Tato razítkovací destička je z ebay.com a má označení QA44. Motiv i razítko lehce očistíme odlakovačem. Na motiv naneseme lak a setřeme stěrkou.


Motiv obtiskneme na razítko a následně na nehet. Postup opakujeme pro všechny nehty.


Nakonec opatrně přetřeme topcoatem a máme hotovo :)


Použité laky:
Miss Sporty - Quick dry 036
Catrice - 62 Must-have STEELetto
Sally Hansen - Salon manicure 851 Star powder
Essence stampy polish - 002 stamp me! black

Krásný den, Vaše J.

1 komentář:

Prosím nevkládejte odkazy na vaše blogy, soutěže atd., tyto komentáře budou bez varování smazány. Díky za pochopení.