úterý 15. září 2015

Růžová zahrada

Zdravím, dnes jsem si udělala růžový den :)


Z tohoto designu jsem opravdu nadšená a sklízím s ním mnoho úspěchů :). Přitom nejde o nic složitého...

K lakování jsem použila gellak od Sally Hansen - 2 vrstvy růžového laku a poté topcoat pro vytvrzení laku.


Poté přišlo na řadu razítkování. Použila jsem motiv z destičky od Bornprettystore - BP-02 (na fotografii vpravo). Postup razítkování jsem již popisovala několikrát, každopádně eště jednou :) - destičku i gumové razítko očistíme odlakovačem. Na motiv naneseme razítkovací lak a stěrkou setřeme. Poté gumovým razítkem obtiskneme a poté razítkem naneseme na nehet...


Takto přeneseme motiv na každý nehet. Necháme zaschnout a je hotovo :)



Použité laky:
Sally Hansen miracle gel - 190 Pinky Rings
Sally Hansen miracle gel - Top coat
Essence stampy - !stamp me black

Krásný den, Vaše J.

4 komentáře:

  1. Podobné razítko jsem si také koupila, ale lak na něj vůbec nepřilnul :(

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. kup si aceton a vyčisti si destičku acetonem. Odmastí jí to a laku dovolí stéct tam, kam potřebuje.
      Problém u čištění s odlakovačem je to, že se musí najít vhodný, který nemá moc olejů, aby destičku vyčistil a ne aby olej přilnul do výbrusů :-)

      Co se razítka týče, některé se musí tzv připravovat :-) Nejjemnějším pulníkem, tj cca 240-320 přejedeš povrch razítka, jemně ho zbrousíš a pak vezmeš trošku oleje a vmasíruješ. Pak vysušíš.
      Postup opakuješ, dokud není vzor ideálně čistý.

      Na razítka naopak aceton nepatří, pozor na to :-)

      Vymazat
  2. Tak tohle se ti opravdu povedlo.
    http://style-and-smile15.blogspot.co.uk

    OdpovědětVymazat

Prosím nevkládejte odkazy na vaše blogy, soutěže atd., tyto komentáře budou bez varování smazány. Díky za pochopení.