čtvrtek 24. září 2015

Recenze na královsky modrý lak Misslyn 597

Zdravím!
Královskou modř jsem sháněla vloni na podzim... No a cestičku si ke mně našla o rok později. A to od značky Misslyn.




Na tenhle krásný lak jsem narazila v Globusu, kde ho měli ve slevě za 40Kč. Tak chápejte, že jsem prostě nemohla odolat a musela jsem ho zkusit :). Nikde jinde jsem se s nimi zatím nesetkala, tak pokud někdo víte o dalším obchodě, kde jsou k mání, určitě se podělte v komentářích.


S touto značkou žádné předchozí zkušenosti nemám, tak jsem byla hodně zvědavá, jaký bude a královskou modrou (ač je to k neuvěření) jsem zatím neměla... 


Lak obsahuje 10ml. Štěteček je klasický kulatý, což já mám nejraději, protože se s ním nehet krásně vykresluje. Štěteček nepelichá a není tvrdý, takže nepruhuje.


Na fotografiích jsem použila dvě vrstvy a lak 100% kryje. Schne opravdu rychle, což jsem uvítala, protože v poslední době jsem měla "štěstí" na laky, které moc schnout nechtěly... 


Barva je klasická královská modř s lehkým shimmerem. Lak na nehtech drží poměrně dobře, neolupuje se, ale klasicky se ošoupává na špičkách z práce na PC. Ale obecně bych řekla, že výdrž průměrná.


Celkově jsem tedy s lakem velmi spokojená. Je to opravdu krásná barva. A už mám v plánu nějaký ten nail art, takže se s tímto lakem určitě ještě setkáte :)

Krásný den, Vaše J.



4 komentáře:

Prosím nevkládejte odkazy na vaše blogy, soutěže atd., tyto komentáře budou bez varování smazány. Díky za pochopení.