středa 2. září 2015

Recenze Golden Rose Jolly Jewels - 107

Zdravím :)
Třpytivé laky mě opravdu nadchly, navíc u nich obecně platí dlouhá výdrž a tahle barva je vážně úžasná. Aneb další recenze, tentokrát na třpytivý lak od značky Golden rose.



Tento třpytivý lak je z kolekce Jolly Jewels. Lak obsahuje kombinaci malých a velkých třpytek ve stejné barvě.


Lahvička má 10,8ml. Laky mají klasický kulatý štěteček, který mě vyhovuje nejvíce, protože se s ním dá krásně nehet vykreslit. Štěteček je kvalitní, rovně zastřižený, štětiny z něj nevypadávají a nejsou příliš tvrdé, ikdyž v tomto laku by tahy štětcem stejně nebyly znát :))


Na fotografiích jsem použila dvě vrstvy laku. Díky třpytkám nemá úplně hladkou strukturu, proto je určitě dobré ho přejet topcoatem, aby se třpytky neodíraly. 


Opět s ním mám ale stejný problém jako s jinými laky od Golden rose, které jsem vyzkoušela, hrozně špatně zasychá a ani po půl hodině není dobře zatvrdlý...


Vzhledem k obsah třpytek odlakovávejte vždy alobalovou metodou, jinak to bohužel nepůjde :)). Návod naleznete zde.


Krásný den, Vaše J.

4 komentáře:

Prosím nevkládejte odkazy na vaše blogy, soutěže atd., tyto komentáře budou bez varování smazány. Díky za pochopení.